Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Inte Ofta...

Publicerad 2009-03-15 11:37:35 i Allmänt

Det händer väldigt sällan att jag är nere, folk som känner mig beskriver mig som en liten solstråle, något jag är oerhört stolt över! Är jag glad, då är jag GLAD! Är jag ledsen är jag LEDSEN o.s.v...mitt känsloregister är väldigt brett! På både gott & ont! Det har hänt att människor har dömt ut mig pga detta också...de har träffa mig en gång, då jag varit i just den dalen som så sällan finns! Trist att folk är så trångsynta....men, då får man ta fram optimisten i sig och tänka:
"- Det är deras förlust om de vill dömma mig redan innan de känner mig, de går FETT bort! ;) Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!!!! =)"

Idag är ialla fall en sådan dag, en "regnmolns-dag"....mensvärk & jävulskap! Skulle bara vilja krypa ner under täcket och bli omkramad!

 
(Varför måste man vara såhär tydligt ibland?!?)

Denna dag blir lugn. Vi ska bara vara inne, fixa i tjoppans rum...det blir bra...känns inte som att man är taggad för några långa utflykter idag!

Kramen!
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Anna B

Publicerad 2009-03-15 11:55:41

Hmmmm! Synd att det finns såna dagar oxå!

Här skiner solen! Det är skönt! Sitter på bron och jobbar. Både nytta och nöje! Love it!

Hoppas dagen blir ok! Kram anna

Postat av: Bokmalen

Publicerad 2009-03-15 18:03:44

Ja, visst är det lite tråkigt att "dom" inte är tankeläsare!!!? Hoppas att dagen blir bra trots smärtorna!

Stor Kram, Maria

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela