Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

"Hmm är över"

Publicerad 2009-03-14 20:11:27 i Allmänt

Japp, då är det bestämt då! Jag ska verkligen bli siare på allvar! *skratt* Jag hade rätt!! Mitt "Hmm" var alldelles korrekt och en av alla vänner runt omkring mig ska bli förälder! Grattis säger vi!!!
     Har hittills siat om två dödsfall runt omkring mig och tre graviditeter...är jag inte en siare så säg?!? Men, dödsfallen hade jag kunnat varit utan! Men, graviditeter är ALLTID roligt! =)


(Här låg tjoppan i min mage! Tänk att det gått ett år sedan dess!!!)

Imorse löste vi allt heeela melodikrysset, hur duktiga var inte vi?!? ;) Annars har dagen varit lugn.
     Ikväll är det tidig kväll som gäller! Jag är supertrött och har haft ont i magen i TRE dagar nu...bläääääääää!!! Innan tjoppan kom hade jag ALDRIG problem med mensvärk & dyligt. Kände aldrig att det var på gång eller kände att det var besvärligt. Nu känns det i magen nästintill varje gång! =( BLÄ...igen! Nåja, det går över.

Nu blir det lite tv, sedan sängen!
Ha en bra lördagkväll!!
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Bokmalen

Publicerad 2009-03-14 20:32:01

Vad kul att du hade rätt om graviditeten! :) Å, välkommen till mensvärksvärlden. Det är väl på tiden att du får känna på hur det är!?? ;)

Kramen

Postat av: Anna B

Publicerad 2009-03-15 00:39:19

Härligt att kunna sia om trevligheter! Ha det gott! kram anna

Postat av: Cecilia

Publicerad 2009-03-15 11:39:41

Åhhh en liten bebis! Ni borde skaffa en till :D



Sv: Jo du har rätt, har lagt ner honom helt och hållet! Eller jag försöker iaf ;) Känner mig så elak...

Postat av: lillebror

Publicerad 2009-03-16 00:05:16

jag lever ännu, så lätt blitu inte av med mig :-P

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela