Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

"Götet"

Publicerad 2009-03-16 21:40:42 i Allmänt

Nu har den här mamman bokat en resa ner till sina älskade syskon i Göteborg, Sveriges framsida...är det inte så...?!? Själv så har jag ju alltid sagt att jag tycker att det ligger "bakom allt välgjort"! Sen kostar det gräsligt mycket pengar för oss att åka ner också! Nä, man skulle ha fått vara 20 år, då hade det kostat mindre!
     Jaja, det är ialla fall skit-skoj att jag fått "tummen ur" och äntligen tar mig iväg! Det blir jag och älsklingstjoppan som far!!! Åh, så skoj vi ska ha!!! =)

Ikväll var tjoppan med sin mormor, och jag var på möte på mitt jobb. Det var jätteskoj att få träffa mina arbetskamrater...kändes även bra att få komma tillbaka till jobbet och kika lite innan jag faktiskt ska återgå till mitt jobb den 27 april...har faktiskt haft liiite ångest över detta.
     I den här familjen är det inte barnet som har separationsångest, det är mamman i hushållet! *skratt*

Nä, nu ska jag återgå till att prata skit med min ÄLSKADE kusin Frank!
Pöss på er!!!
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Cecilia

Publicerad 2009-03-16 22:08:01

Åh va kul,älskar Göteborg. Saknar att bo där!



Sv: Ibland behöver man ligga och gråta, så är det bara. Och låt det då vara så, för det blir bara jobbigare om man motarbetar det!

Själv höll jag alla känslor inne länge. I ett år ungefär. Det är först nu jag känner saker - glädje och sorg. När jag förbjöd mig att känna sorgen efter mina vänner så försvann även förmågan att känna glädje

Postat av: Anna B

Publicerad 2009-03-16 22:19:24

Åh så trevligt det låter! Ha en god natt! kram Anna

Postat av: Mamma Melissa

Publicerad 2009-03-17 03:15:26

Åh, alltid mysigt med syskonpåhälsning!:.) Men du har rätt... att åka kollektivt kostar... sjutton. Borde vara tvärtom... typ gratis... tänk vad vi skulle spara på miljön då!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela