Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Disk & Middagsbjudning!

Publicerad 2009-03-20 13:09:13 i Allmänt

Toodiloo!!!
Idag har vi minsann fått frukost hemma hos min älskade pappa. Tjoppan tycker att det är väldigt trevlig att befinna sig där, eftersom hon ibland brukar hon diska! En skojig hobby, som jag tror kommer att försvinna gi och med puberteten eller eventuellt tidigare...det återstår att se! ;)
     Det slutade ialla fall med att hela tjoppan (som lyckligtvis var avklädd) var täckt av vatten, och slutligen badade hon i diskhon...Ja är det inte underbart med barn så säg!??! *skratt*


(Det började med diskning...)


(...och slutade med bad!!!)

Jaja, bruttan blev ren & hade riktigt skojigt...så varför inte?!? Frukosten var också god...så hela morgonen har varit kanon!

Ikväll blir det middagsbjudning för oss! Ja, vi ska inte bjuda utan vi blir faktiskt bjudna!!! Alltid lika trevligt. Den här gången är det sambons bror & hans tjej som står för bjudningen. Det är sannerligen på tiden att vi pallrar oss in till dem och hälsar på. Det ska bli riktigt trevligt!!!

Hoppas att även ni får en fortsatt fredag! Hejja på herr Samuelsson nu ikväll i "Let´s Dance"!!
PÖSS
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Bokmalen

Publicerad 2009-03-20 13:29:12

Det låter som ni haft det trevligt!! ;) Å, fredagen verkar ju bara fortsätta i trevligheternas tecken!!

Ha det bäst!!

Kramen, Maria

Postat av: Cecilia

Publicerad 2009-03-20 13:47:03

Låter som ni har en riktigt trevlig fredag! Men givetvis hejar vi på Laila ikväll! ;)



Sv: Ja jag lever på vindruvor.. Äter knappt nåt annat haha!

Jo jag går vidare, mkt lyckligare än med honom. Nu ska jag bara testa mig och sen tänker jag lägga alla killar åt sidan tills jag känner mig redo. Satsa på mig själv ;)



Hoppas kvällen blir underbar för er nu! Och att det bjuds på något gott :)

Postat av: Mamma Melissa

Publicerad 2009-03-20 13:55:40

Lilla Tjoppan... hon bjuder på så mycket glädje -vilken solstråle!:.)



och du,det är helt okej att skratta, det har jag också gjort i perioder åt eländet;.) var liksom meningen med inlägget...;.)

Postat av: Malin

Publicerad 2009-03-20 18:19:30

åh, herrregud så charmig! Det var så länge sedan barnen var så små, nu är mina 14 och 17 och varken diskar eller badar i diskhon, hihi... Ha en fin fredag! M

Postat av: Anna B

Publicerad 2009-03-20 20:35:44

Oj så härligt foto! Önskar er en toppen kväll! kram Anna

Postat av: Ann-Louise [En bulle ur ugnen]

Publicerad 2009-03-21 16:16:40

Hahaha underbaraste Tjoppan! Åh vilka härliga bilder! Hoppas ni har en toppenhelg och att kvällen igår var trevlig. Kram

Postat av: Bokmalen

Publicerad 2009-03-21 18:29:43

Det gick inte att kommentera det nya inlägget så jag gör det här...

Jag blir inte alls avis på ert badkar, nej då, inte alls!!

Ha så mysigt i badet å njut av vinet lite åt mig oxå!!

Kramen, Maria

Postat av: Mamma Melissa

Publicerad 2009-03-22 04:38:01

Kommentar till Vin, bad och kex-inlägget:



Åh, bad låter mysigt -vi har inget badkar ens... men det är något som jag älskar: att bada!



Drömmen är såklart ett bubbligt ett... men som sagt, en dröm...



Och du, tack för förtydligandet ang bro...;.)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela