Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Då Var Det Dags Igen!

Publicerad 2009-03-23 20:58:56 i Allmänt

Jag blev utmanad av Sara!

Regler:
Varje spelare börjar med att skriva sex ÄRLIGA saker om sig själv. Bloggare som
blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för
spelet. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det
är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har
blivit "tagna" och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

1. Har ett "hiskeligt" humör! Skulle vilja lära mig att behärska mig bättre.
2. Är en lat pedant, så det är superjobbigt...hade varit bättre att bara varit lat!
3. Har just nu liiiite halvångest över att jag strax börjar jobba...skulle kunna vara hemma ett år till!
4. Har dåligt tålamod, vill att allt ska hända NU! Eller ännu bättre: igår! *skratt*
5. Är väldigt duktig på att slösa energi på knasiga grejer.
6. Är ofantligt kärlekstörstande...älskar romantik & allt runtomkring det!

Jag utmanar:
De som känner sig utmanade...vill inte "pressa" någon att anta något! =)

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2009-03-23 21:03:56

Ja, jag älskar den :) Så fin!

Postat av: Anna B

Publicerad 2009-03-23 21:31:00

Men jag tycker att detta gick mycket bra! Tusen tack för de avslöjandena! kram anna

Postat av: Cecilia

Publicerad 2009-03-23 23:15:56

Haha du är så rolig. Här skriver man djupa saker så bara skrattar du haha! Och jag skrattar åt dina kommentarer haha!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela