Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Badning!!!

Publicerad 2009-03-30 18:13:29 i Allmänt

Idag åkte vi minsann och badade på badhuset! Åh så skoj det är att bada, tjoppan blir som gaaaalen när hon kommer i vattnet! =) Underbart att se! Vi  var fem mammor & fem barn och vi hade verkligen superskoj! Efter badningen åkte alla utom en hit till oss och fikade och surrade.


(Det är skoj att bada i badkaret! Men snäppet skojigare att bada på badhuset!)

Mer än så blev det inte idag. Men, det räckte och blev över...bruttan sov 3!!! timmar efter badningen, så det tar på att bada vill jag lova! =)

Hoppas ni haft en bra måndag ni med!
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-03-30 18:47:19

Härligt! My diggar badhus. Mamman är inte lika förtjust... men vad gör man inte ? :)

Postat av: Bokmalen

Publicerad 2009-03-30 18:49:33

Jag gillar oxå att bada, i badkar! Men inte har vi nåt badkar inte...

Visst måste vi ses snart!

Kramen, Maria

Postat av: Anna B

Publicerad 2009-03-30 21:20:36

Det har alltid varit extra trevligt med badhus...tycker båda barnen än!

Ha det gott! Kram Anna

Postat av: Cecilia

Publicerad 2009-03-30 22:09:25

Det förstår jag att hon gjorde, jag själv sover länge efter att jag varit på badhuset. Man blir ju helt slut!



Hon är så söt. Helt sjukt söt, blir helt förälskad!

Postat av: Mamma Melissa

Publicerad 2009-03-31 06:13:23

Åh, hon ser så lycklig ut! Ni gör verkligen ett bra jobb!:.))

Postat av: Sara

Publicerad 2009-03-31 09:27:12

Åh ja, Stardust.. är det den när dom letar efter typ en komet eller vad det är? Jag hsr för mig att jag har sett den i alla fall.



Jonah tackar så mycket :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela