Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Åkt Runt!

Publicerad 2009-03-25 20:32:49 i Allmänt

Idag åkte vi faktiskt och hälsade på både Albin & hans mamma och sedan Ingela & hennes bäbis i magen...som faktiskt skulle ha kommit ut den 17/3...så liiite försenad är h*n faktiskt...vi väntar med spänning!!! =)
     Det var jätteskoj att träffa allihopa! Skönt också att tjoppan var så pigg att vi kunde åka!

När vi sedan kommit hem var det middag & sedan bar det av till motionsbingon med mamma, som de faktiskt har gjort längre! Förr så tog det ca 30-35 minuter att gå runt, nu tar det nästan en timme. Härligt med motion...fast, vi vann ingenting...men, det gör faktiskt ingenting! Vi var glada bara av att ha fått oss lite motion!

Hoppas ni haft en lika bra dag som vi!
Kraaaaaamen
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Anna B

Publicerad 2009-03-25 20:44:42

Sen är det otroligt härligt att vara ute och motionera och samtidigt få lite sol! Här har solen varit framme, men kanske inte värmt så hiskeligt!

Hoppas du får en skön soffkväll! kram anna

Postat av: Bokmalen

Publicerad 2009-03-25 21:14:49

Inte så mycket motion har jag fått men däremot en massa våfflor å trevligt besök av Kev å Minis. ;)

Inte helt fel det heller.

Kramen, Maria

Postat av: Cecilia

Publicerad 2009-03-25 21:43:47

Jag köpte en crosstrainer idag så jag har fått massa motion. Är så lycklig!!



Du är så gullig på min blogg. Åhh!



Ja om jag kommer till Umeå så förväntar jag mig inflyttningspresent i form av en korg full av vindruvor :D Tjoppan kan få smaka ;)



Jo det känns fruktansvärt att inte få komma och säga hej då. Jag var i rummet när hon föddes, jag höl hennen när hon var bucklig och blodig, såg på henne och de sa att hon skulle döpas efter mig. Jag såg henne komma till världen, jag vill ta farväl. Fan blir grinfärdig bara jag tänker på det. Jag vill finnas där för dem, men hon vill inte ha någon nära sig. Hon vill inte ens ha pappan på begravningen

Postat av: Rösta på veckans blogg - emmajuli

Publicerad 2009-03-26 11:22:20

Tack för att du tittade in hos mig och röstade.

Kram Emma

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela