Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

"Regnet Det Bara Öser Ner..."

Publicerad 2009-06-15 19:47:05 i Allmänt

"- Huvudsaken man är torr om fötte´ra" ;) Min dotter verkade citera Emil i Lönneberga på pricken igår när hon och jag var ute i ett ÖSREGN!!! Men, jag måste säga det; Det var helt underbart. Där satt vi, mitt i en vattenpöl och plaskade, hällde & öste vatten både bredvid och i hinken. Givetvis var det skojigast när både mamma & dotter fick vatten över sig!!! Oj, så vi skrattade!!! Det finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder! Detta fick vi verkligen bevisat för oss igår! Vi var ute i över en timme och plaskade & lekte! =)
     Mitt underbara barn, vad skulle jag göra utan dig?!??!


(Vatten är det bästa som finns!!!)

Idag har regnet fortsatt att ösa ner. Jag slutade tidigt från mitt jobb så vi passade på att åka in till stan och inhandlade en lampa till tjoppans rum, som nu är klart! Sedan inhandlades det paraply och andra prylar.

Nu återstår lite tv-tittande och sedan sängen!!!
Hoppas er dag varit till belåtenhet!
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Bokmalen

Publicerad 2009-06-15 20:58:42

Hi,hi, hon ser stråland glad ut!! ;) Visst har dagen varit bra, fick ju främmande som höjdpunkt på dagen. ;)

Kramen, Maria

Postat av: Aerie

Publicerad 2009-06-16 09:19:35

Hehe...tja, det ser verkligen ut att ha varit jättekul! :)KRAMIS

Postat av: Daniel

Publicerad 2009-06-16 14:38:46

hehe ja huvudsaken man e torr om fötterna.. annars e det ju obekvämt och så kan man ju bli sjuk.



Å det gillar ju vi inte :)

Postat av: lillebror

Publicerad 2009-06-17 00:53:57

Ja hon är då fortfarande lika söt :-)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela