Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Första Doppet!!!

Publicerad 2009-06-27 22:02:22 i Allmänt

Oj, oj, oj vad varmt det har varit idag! =) Helt fantastiskt underbart har det varit. Vi har spenderat nästan hela dagen i min brors stuga uppe i "ingenstans". Utan rinnande vatten, elektricitet, & vattentoalett lever man ett ganska enkelt & underbart liv, som dessutom inte blir stört av några mobiltelefoner, då det inte finns någon teckning där!
     Vi tog vårt allra första dopp för året också! 22+ i vattnet...behöver jag skriva att det var UNDERBART?!? För tjoppan var det allra första gången hon någonsin badade utomhus! Åh så hon plaskade, skrattade & tjoade! Hon diggade det verkligen.


(Vår älskling älskade att bada i "morbrors sjö"!)

Kvällen avslutades med grillning & mysigt prat! Sedan var det dags för tjoppan att sova, så då begav vi oss hemmåt. Men, imorgon ska vi faktiskt åka tillbaka...då med fiskespöt i högsta hugg! =) MIn älskade sambo ska nämligen lära mig att flugfiska...fick mig ett eget spö igår på min födelsedag.

Nu är det mys i soffan som återstår.
Hoppas er dag varit lika fin som min!!!
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Aerie

Publicerad 2009-06-29 00:02:47

Oj! Att det var så himla varmt i vattnet! =) Här har vi stekts i lägenheten känns det som... Vi hörs! KRAM

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela