Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Regn, Åska & Blixtar!

Publicerad 2009-07-07 11:36:24 i Allmänt

Känns som att regnet passar bra. Då får man vara inne, inte göra någonting...inga krav på att åka och hälsa på någon, inga krav på att umgås & vara trevlig. Bara vara! Skönt.


(Ett rejält regn kanske inte är så dumt?!? Det gäller att se fördelarna...)

Hade en förtroelig stund med min älskade svägerska igår...det behövdes. Tack för den! Ibland är det skönt att bara pusta ut & andas...inför någon annnan, som känner likadant.

Något positivt borde jag väl ändå skriva, jag är en positiv människa...(även fast det inte har känns som det den sista veckan)...här kommer därför detta:
Vad härligt med regn! Nu slipper jag vattna blommorna! =)

Kram
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Anna B

Publicerad 2009-07-08 22:12:42

Att finna positivt i vardagen är ett måste...

Ha en underbar kväll nu, vännen! Har varit dålig på att hälsa på dig ett tag. Tack snälla att du orkar titta in hos mig i alla fall..,

Kram anna

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela