Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

"PAJ!"

Publicerad 2009-07-27 21:29:40 i Allmänt

Nä vi har inte gjort, eller ens ätit paj...här refererar jag till min stackars mobiltelefon som är just "paj" = trasig! Jag & min telefon var tillsammans ute i ett litet duggregn nu i lördags och pratade glatt med vännen Sara. Efter detta samtal orkade inte telefonen längre, utan slutade att fungera...den stänger helt enkelt av sig...inte skoj. Jag som har trivs så väldans bra med min telefon.
     Det skumma är att den har tålt både blöta tungpussar & dunsar i backen från min älskade tjoppa...men, det här med duggregn tyckte den tydligen inte om...


(Tjoppan & min telefon har varit glada kompisar...hur blir det nu?!?)

Vi får hoppas på det bästa och hoppas på att min telefon repar sig på bästa sätt...

Idag har vi varit och ätit luch samt sagt hej då till min syster & hennes familj som åkte hem till Göteborg idag. Sedan åkte vi och hade en mysig dag tillsammas med Leoni & hennes familj! =) Vi åt en mumsig middag där också. På grund av det ena & det andra har det verkligen blivit fattigt med "Leoni-kramar-dagar" denna sommar. Vi brukar umgås väldigt flitigt under somrarna...detta ska vi försöka att ta igen vår sista vecka på semestern. Vi passade på att boka in en videokväll också.

Nä, nu väntar soffan.
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Bokmalen

Publicerad 2009-07-27 23:17:32

Kanske repar den sig eller så är det dax att skaffa en ny!!??? ;)

Kramen, Maria

Postat av: Gagnskullu

Publicerad 2009-07-28 09:06:14

Hoppas att mobilen funkar igen.

Ta ur batteriet och torka den ordentligt om du inte redan har gjort det.



Tack för kommentar på min blogg det stärker att höra. Jag ska ta en diskussion med pappan men är rädd att han inte orkar anmäla..

Postat av: Daniel

Publicerad 2009-07-30 08:21:28

Köp en finsk nokia!

Postat av: Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid

Publicerad 2009-07-31 08:18:01

Jag läste på en blogg att man skall lägga telefonen i batterivatten eller destillerat vatten eller vad det nu var... googla på det så får du säkert upp det, det var i alla fall en farmor som hade lärt bloggaren det knepet... för det är visst alla salter i vattnet som ställer till det för våra små vänner telefonerna:.))

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela