Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Mycké Idag!

Publicerad 2009-07-25 12:01:06 i Allmänt

Melodikryss hos mamma, gratta farmor på födelsedagen och sedan bär det av hem för middag med sambons systers (= svägerskan) familj. Ja, det är mycket idag...men...skojigt mycket! =)

Igår var vi på middag hos min storebror, de har varit och hämtat en enormt söt schäffervalp...ska lägga upp en bild på henne sen, åh så man smälter!!! Jag förstår verkligen att man kan inskaffa en sådan söting, utan att alls tänka på hur ofantligt stor & otymlig de faktiskt blir!!! Ibland måste man tänka ett steg längre...

Nåja, nu är melodikrysset löst så nu drar vi vidare till fasters stuga för gratta...
Hoppas även ni får en bra dag...fast med mindre regn än vi har!

Over And Out

Kommentarer

Postat av: Bokmalen

Publicerad 2009-07-25 22:02:40

Låter som ni har det bara bra!! ;) Å ja, en valp skulle jag oxå gärna ha...

Kramen, Maria

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela