Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Mmm!

Publicerad 2009-07-02 08:32:39 i Allmänt

Nu, äntligen, om bara några få timmar åker jag hem & går på en fyra veckor lång semester....en superbehövlig sådan!!! Detta har varit en dryg vecka, som verkligen har fått mig att känna att jag lever. Det är sådan ofantlig tur att man har världens finaste lilla familj i dessa lägen...en underbar sambo & världens finaste dotter, som bara finns där! =) Helt fantastiskt...det är faktiskt inte alla som har en sådan tur!

Igår somnade jag vid 23.40 & bruttan vaknade till vid 04.00...därefter kunde inte jag somna om, utan låg och väntade på väckaren, som ringde kl 05.15! Behöver jag skriva att jag är trött?!?

Hoppas alla får en supermysig helg...det hade jag tänk ha. Tillsammans med min underbara lilla familj!!!
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Aerie

Publicerad 2009-07-02 09:26:05

Jag får också semester idag - längtar otroligt mycket! Typiskt nog så har jag hur mycket som helst att göra idag. =)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela