Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

"Icke Sa Nicke"

Publicerad 2009-07-31 20:05:00 i Allmänt

Nä det blev ingen kanoting. Uthyrarna ringde själv upp mig och berättade att det var allt för mycket vatten & att det var alldeles för strömt för att de skulle vilja skicka iväg oss nedför älven.
     Men, vi deppade inte ihop för detta...vi beslutade snabbt att vi skulle dra med hela släkten på bowling istället. Blir skoj det med!

Mindre skoj är att tjoppan hade 39.5 graders feber i eftermiddags & prickarna på hennes kropp är verkligen hur många som helst! Men, är det (som vi tror) tredagarsfeber är det över tills imorgon!!! HOPPAS!!! Annars skulle den gode fadern stanna hemma med sin dotter...för som han sa: "- Det är ju din släkt, klart att du ska fara!" Min älskade sambo, vet du hur ofantligt mycket jag tycker om just DIG?!? LÖVE JO!!! =)

Mer har det inte hänt idag, en grå dag med lite regn också...för ovanlighetens skull! (--> ironi på hög nivå!)

Nä, nu ska jag dra en match mot sambon, i Wii-spelet som vi fått låna av sambons bror. Så ofantligt skoj!!!
Haré Gott Igelkott!

Over And Out

Kommentarer

Postat av: Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid

Publicerad 2009-08-01 15:12:20

Stackars lilla Tjoppan! Men tur att hon har en snäll pappa:.))

Postat av: Anna B

Publicerad 2009-08-01 16:15:37

Hoppas verkligen att det då är 3dagars.

Sv: Trevligt att pendla med en MC! Vi har tyvärr sålt vår egen fyrhjuling. Så det är bara att fortsätta att tuta och köra volvon!

Kram Anna

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela