Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Grattis!

Publicerad 2009-07-15 22:20:53 i Allmänt

Idag har det varit ett litet tårtkalas här hemma. Världens finaste sambo & pappa fyller år idag.
     Tjoppan gav honom en blombukett & jag gav honom ett brev med ett "presentkort" som innehöll en dag bara med mig...imorgon blir det fiske på dagen och sedan en middag på tu man hand...har inte hänt på år & dagar (känns det som), då det är väl på tiden?! Min älskade mamma ska vara barnvakt under dagen & kvällen.



Träffade många delar av släkten ikväll också när vi var och grattade min fasters man. Det var trevligt att få komma ut till deras enormt vackra stuga & mysa!

Imorgon kommer min storasyster hem från "Götet" och på fredag anländer min lillebror från samma ställe. Skönt att ha alla syskonen samlade! =) Ska bli mysigt att få rå om alla!!

Hoppas ni har det bra!
Over And Out

Kommentarer

Postat av: maria

Publicerad 2009-07-16 00:16:53

Tack!

Vilket sött leende!

Postat av: Bokmalen

Publicerad 2009-07-16 10:50:58

Vilket myspys ni ska ha!! Kul att ni får tid för er själva!! ;)

Kramen, Maria

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela