Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Ute Dalar Snön!

Publicerad 2009-01-20 15:07:08 i Allmänt

Vi är precis hemkommen från min farmor där vi blev bjudna på lunch, mycket gott! Innan var vi med Elin & Edvin på "kyrkis", trevligt att surra av sig lite. Blev dessutom hembjuden till en av mammorna på fika imorgon, alltid trevligt med fika! =)

Satt i morse och kikade in internet och dess information om kramper och dyligt...tjoppans "åkomma" är skrämmande likt epilepsi...hmm....hoppas hon slipper det. Hade en vän under högstadiet/gymnasiet som hade detta, det är sannerligen inget man vill ska drabba någon!
     Vi får se, som Melissa skrev till mig: "...Så du gör klokt i att inte måla Fan på väggen. Hon är ju pigg och glad och snabb;.) Men skulle det vara så, så hjälper jag dig gärna att måla;.)"
Va bra att jag vet att du är där, om det skulle behöva målas! ;) *skratt* Men jag hoppas så in i nooorden att det inte ska behöva målas!!! Hoppas, hoppas, hoppas!!!

Det bor tyvärr en liiiten hypokondriker i mig, han tältar på min axel ibland! Han är alltid lite sjuk...en jobbig (ursäkta språket) jäkel som försöker inbilla mig att jag nog är liiite mer sjuk än jag faktiskt är! Jag har blivit bättre på att stöta bort honom, men ibland sitter han där, på min axel och viskar. Men, just i det här fallet har jag faktiskt tagit fram hårtorken och blåååst honom åt fanders! Tihi, där fick du!!!

Idag har det hur som haver varit en helmysig dag, som varit utan kramper och skakningar! Ute faller snön sakta ned mot marken, åh så underbart det är, endast 1 minugrad! Jag har skrivit det förr, men jag skriver det igen: Snö är fantastiskt!!! (Ialla fall lagom med snö!)


(Visst är det heeelt underbart med snö!?)

Kram till er, hoppas ni fått varit ute och njutit av det underbara snölandskapet!!! Ja, ni som har någon snö vill säga...ni i Göteborg har väl förmodligen regn eller nått där mittemellan?!? Då önskar jag er en blask-fri dag!
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Bokmalen

Publicerad 2009-01-20 15:50:18

Jag tog mig faktiskt en promenad, då hade det slutat snöa. Hämtade en grej jag beställt som en surprise-gåva till Marcus... Han hämtade upp mig på Parkvägen å var mycket nyfiken!! Han fick dock vänta tills vi kom hem.. Ska visa vad paketet innehöll nån dag framöver när han har hunnit plocka fram å prova den...

Ha det bäst!

Kramen, Maria

Postat av: Mamma Melissa

Publicerad 2009-01-20 17:21:39

Ha ha -rätt åt honom, den lille jäkeln på honom med fönen bara! Skalla jag definitivt prova i fortsättningen! ;.)



Nej, ingen idé att oroa sig i onödan och även om hon har epilepsi så finns det ju medicin mot detta. Det är ju inte obotligt på så sätt, även om man inte önskar någon den sjukdomen.



Håller tummarna för att det var argkramper. Kanske röt hon bara åt din jäkel på axeln;.)



Tack för dina kommentarer också -blir så varm och glad när jag ser dem!:.)

Postat av: Anna B

Publicerad 2009-01-20 19:12:01

Har precis kommit in från att ha skottat snö. Det var ett 15 cm tjockt täcke som mötte mig. Sitter och vilar upp mig innan dottern ska nattas... Kram anna

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela