Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Underbara Snö!

Publicerad 2009-01-12 09:07:13 i Allmänt

Åh så härligt det är med snö, och så ljust det blir också! Underbara bilder kan man också få med all snö! Tänk vad mycket man kan göra i/med just snö:
* Snö-änglar.
* Snö-grottor.
* Snö-bollar.
* Snö-lyktor.
Med mera, med mera! Tyvärr är det så att snö töar vid +-0, vilket det är idag....känner lite sorg när jag ser våt snö! Den ska vara puderlik & mjuk! Inte blöt & hård! =( Jag håller min tummar och hoppas på kallare väder.


(Underbara snö, visst kan du stanna?!?)

Idag, när sambosen och tjoppan vaknat ska vi ta en tur förbi min kära farmor. Förhoppningsvis får vi massor av goda kakor! Det brukar tillhöra det vanliga när man hälsar på hos henne! Annars blir nog dagen lugn, vi är "gräsänkor"  ikväll jag och tjoppan, pga av att vår älskade karl i huset jobbar eftermiddag denna vecka...men, vi har varandra, så det kommer att gå så bra!

Vi hörs!
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela