Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

"Spökviskaren"

Publicerad 2009-01-22 20:01:31 i Allmänt

YES! Alldeles strax börjar det; "Ghostwisperer"!!!!! Faaast, det var sååå ofanligt sorgligt sist...Jim, Melindas man dog! BUHUUUU!!! Jag grät i ca 20 minuter för något som hände i en serie, och ja, jag vet att det inte är verkligenhet...men, ÅH vad jag kände för henne!!! Behöver jag skriva att jag är känslig?!?

 (→ 1 dag gammal)
(Såhär ledsen va jag...ja, nästan)

Jaja, ska återgå till tv:n!
P&K
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Bokmalen

Publicerad 2009-01-22 20:35:27

Vad bra att du ger blod. Det borde vi oxå fara å göra men i och med att jag äter antiinflammatorisk medicin så brukar dom inte vilja ha mitt blod för blodvärdet brukar vara för lågt... Så jag får vänta!!

Sen undar jag om det inte var så att det var Marcus mamma du träffade??? För mig veteligen åker inte min mamma upp för att lämna blod!! ;)

Kramen

Postat av: Anna B

Publicerad 2009-01-22 20:55:04

Visst är det spännande...Det riktigt kryper på kroppen ibland!

kram anna

Postat av: Mamma Melissa

Publicerad 2009-01-23 03:01:03

Åh, läste om det på en annan blogg också... alltid sorgligt när någon "nära" de i serierna dör.



Åh, vilken bild sedan då! Åh, mitt mammahjärta bultar och vill trösta -vad skönt att se den. Fick mig att tänka på hur flickorna skulle kunna ha sett ut...



Skönt också att du kan se flera aspekter på min blogg! Många ser allting bara som hemskt och tragiskt... men det är det ju inte. Inte bara, alltså.



Så tack!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela