Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Precis Lagom!

Publicerad 2009-01-09 17:07:41 i Allmänt

Vilken underbar dag det varit idag! Precis lagom kallt, precis lagom med sol, precis allt! =) Ja, det hade kunnat få vara liiite mer snö enligt mitt tycke...men, man får vara nöjd med det lilla! Vi lös ikapp med solen när vi efter lunch gick ut idag, sambon, dottern och jag!

  
(Ni får klicka bilderna större...så fint kort på tjoppan när hon stapplar omkring med sina vinterskor + min gamla "anka-pulka" som kommer väl till pass när vi är ute!)

Nu ska vi strax käka, min käre far är här och ska äta med oss.
     Imorgon ska vi bege oss in i landet för att lösa melodikrysset hos kära mamma, sedan blir det skoteråkning också, då min älskade sambo ska ta med sig sin skoter! Kanske sista färden med den, då min morbror möjligen är sugen på att inhandla den!

Massor av kramar!
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Anna B

Publicerad 2009-01-09 17:35:59

Det låter som en bra dag tycker jag!

Här ska jag sätta mig ner och bara ta det lugnt... För nu är det HELG! Kram anna

Postat av: Bokmalen

Publicerad 2009-01-09 18:19:00

Undrade just om du skulle känna igen dom!!!?? Bra gjort av dig!

Å, visst var det härligt väder idag. Jag tog en långsam prommis ner på stan för att hämta Marcus julklapp som kommit. Passade då på att köpa tulpaner till mig själv!! (får ju sällan å aldrig blommor av sambon så då får man köpa själv...)

Kram på er!!!

Postat av: Emma

Publicerad 2009-01-11 16:49:46

Men vilken grym pulka!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela