Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

MYYYS!

Publicerad 2009-01-28 20:37:07 i Allmänt

En riktigt mysig dag har det varit idag...utevistelse, kramar & pussar i massor! Kan det bli bättre?!?
Mamma & hennes karl åt här ikväll, det vankades blodbröd, vitsås & fläsk; MUMS!!! Min karl han kan han!!! =)

Nu har vi bestämt hur tjoppans rum ska bli, ja väggarna hur som helst! Golvet får vänta. Det blir ljust nougat på alla fyra väggar sedan blir det en slags fondvägg med stora "såpbubblor" på. De får färgerna;
* Gul
* Rosa
* Turkos
* Grön
* Lila
* Lime
Tror att det kommer att bli superfint faktiskt...men, som sagt, vi borde ta oss en liten tripp till IKEA för att inhandla diverse förvaringsmöbler och dyligt!


(Här "mysas" det för fullt med Caesar, troligen VÄRLDENS snällaste katt!)

Ska återgå till min älskade sambo! Hoppas ni haft en bra dag.
VI hörs!
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Anna B

Publicerad 2009-01-28 20:47:07

Det låter som en toppen fin idé att böra bubblor... Att jag inte tänkte på det när barnen var små... kram Anna

Postat av: Bokmalen

Publicerad 2009-01-28 21:10:27

Låter ju som det kommer bli riktigt fint i lillans rum!!!

Vi åt blodbröd för nån vecka sen... det var då första gången för mig. Jag tyckte det var ok. Inte det godaste jag ätit men helt ok som variation!

Ser fram emot att ni kommer på fredag så se till att ni håller er friska!!

Kramen, Maria

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela