Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Lördag...

Publicerad 2009-01-03 21:50:06 i Allmänt

...spenderades hos min älskade mamma, vi åkte klockan 08,00 imorse och kom inte hem förrän kl var 18.20! En heldag med andra ord. Tjoppan fick åka pulka och träna att gå i sina vinterskor, mycket mysigt. Fast det var kallt idag...22- upp hos kära mamma!!! Man är inte van, det säger jag bara...fast det blir en härlig luft när det är så kallt! =) Mer snö bara, så ordnar det här sig! ;)

Nu är det "Wall-E" som gäller...ska gå och återinta min plats i tv-soffan...kraaaaam på er!!!
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Anna B

Publicerad 2009-01-03 22:11:50

Sitter här i min soffa och blir så otroligt avis på dig och ditt ute liv. Hade inte ork till att vara ute i dag. Trots att solen sken. Men det blir för hoppningsvis en annan dag... Kram anna

Postat av: Sara

Publicerad 2009-01-04 20:54:47

Men nu så ser man allt som det ska se ut :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela