Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Härliga Söndag

Publicerad 2009-01-04 20:58:43 i Allmänt

Idag har vi varit ute och promenerat, det var mycket härligt...trots den bitande kylan på -15!!! Tjoppan låg i sin vagn så inlindad så hon frös ialla fall inte. Under sig har hon en varm fårfäll och sedan ligger hon i en åkpåse + att hon har en varm fleacefilt över sig...så fryser; nä det gör hon inte! Det var bara ögonen som man såg långt där nere i vagnen! =)
     Vi passade även på att gå och köpa färska ägg hos vår lokala "hönsbonde"...åh så goda äggen är när de är färska, dessutom håller de så länge också!


(Prinsessan gungade "gunghäst" idag, det var en "hit")

Mysigt med sånna här dagar när det är så kallt, då får jag syssla med mitt fritidsintresse; eldning! Åh vad mysigt det är att lägga in vedklabbe på vedklabbe och höra hur det sprakar och knastrar...jag har sagt alldeles för länge nu att vi ska bjuda hit Saran med familj och grilla korv. Det måste vi ta och göra snaaaart!!!

I kväll fick vi minsann middag hos "svärisarna"! Alltid lika gott.. Vi blev ditbjuden igen på tisdag, pga av att svärfar fyller år då...självklart tackar man inte nej till det!

     
(Måste visa bilder på våra fina utebelysingar som vi satt upp, mysigt värre. Man får klicka på bilderna, då blir det större och man ser betydligt bättre!)

Så har dagen strax lidigt mot sitt slut, och även denna dag har varit helt kalas! Nu väntar tv-soffan..
Kram
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Anna B

Publicerad 2009-01-04 21:23:50

Oj det låter som ännu en toppen dag tycker jag!

Det är skönt att sitta i soffan en stund. Försöker vända till dygnet. Ha det så gott! Kram anna

Postat av: Sara

Publicerad 2009-01-05 09:51:51

Hur ser det ut nu då? Jag har fixat till texten.. :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela