Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

*Harkel Harkel*

Publicerad 2009-01-13 09:10:32 i Allmänt

Mm, känner i strupen att den är liiiite förkyld. Inte mycket, men det kittlar sådär retfullt som det kan göra. Är även tät i näsan, men vi hoppas på att det går bort!
     Fick imorse ett glädjande mms på en söt liten bäbispojke. Det visar sig att en vän i Stockholm (vars annars!?!) har fått en liten knådde. Han var sååå söt! Grattis Sara & Kent säger vi här uppe i norr!!! Vi får allt ta och pallra oss ner till det där området kring Mälaren för att kika in bäbisen!!! 
Förstår inte varför alla måste flytta till ställen som ligger bakom allt välgjort!!! *skratt* → Parantes!

Idag ska Edvin och hans mamma komma på besök. Dagen till ära har vi gjort chokladbollar! MUMS säger jag bara...skulle kunna vräka i mig hur många som helst.
     När jag påbörjade "bakningen" upptäckte jag att vi inte hade något strösocker hemma, och kl var då 06.30 på morgonen! Vad gör den arma mamman?!? Jo, hon provar att göra chokladbollar på florsocker istället! Jag menar; socker som socker! Och vet ni vad? Jag kände inte någon skillnad alls...vilket jag faktiskt trodde att jag skulle göra. Trodde att det skulle bli sötare på något sätt...fråga mig inte varför!

Jag har fått äran att få sjunga & spela på Troys föräldrars bröllop! Så nu tänker jag pallra mig ner till gitarren och sätta igång med träningen! Det gäller att passa på nu när "träningens vind" blåser i huset! *asgarv*¨

P&K
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-01-13 14:44:34

Hejsan!

Tänkte bara ge mig till känna... är in och kikar här lite då & då. Har en dotter som är i samma ålder (11 mån den 17 feb.)

MVH!

Postat av: Jeanette Hamner

Publicerad 2009-01-13 16:29:35

Hej, vilken fin blogg du har. HOppas att chokladbollarna smakade :-)

/ Jeanette

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-01-13 17:24:03

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-01-13 17:25:41

Äsch, det gick inte så bra det här... Ett år den 17 feb ska det vara!

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-01-13 20:33:24

Oj, var det så nära mellan dom!? Vad roligt... Har listat ut att ni bor här uppe någon stans, men inte exakt var. Vi finns i Frostkåge, om det är bekant :)

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-01-13 20:55:30

Vad kul att du gillar min blogg! Min förra kommentar verkar inte synas, så jag skriver en till :) Vart bor ni någon stans? Har listat ut att det är i krokarna, men inte exakt vart... Vi finns i Frostkåge, men det kanske du har räknat ut :) Vovven är en Engelsk Staffordshire Bullterrier, ser nog lite ut som en Pitbull, men är mycket lägre & bredare. Huset... ja, det är på 750 kvadrat... men jag tröstar mig med att vi inte använder hela som bostad, då skulle jag gå vilse :) Kram!

Postat av: Sanna... igen!

Publicerad 2009-01-13 21:21:26

Allvarligt!? Martha är en av mina bästa vänner & jag känner Elvira :) Albin & hon kommer hit den 29e så då ska vi träffas & umgås lite. Jag & Elvira var beräknade samma dag, så Martha var någon form av mellanhand som förmedlade hur vi mådde till varandra :) Världen är liten, haha!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela