Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Flygande Jakob!

Publicerad 2009-01-08 17:32:14 i Allmänt

Jag har sagt det förr och jag säger det igen; Jag har världens bästa, finaste, underbaraste sambo, att han dessutom är pappa till vår dotter är helt gryyymt!!! =)
     Nere står den käre fadern och lagar "flygande jakob" åt oss! Ja, ingen chilisås åt tjoppan såklart! Bara massor av bananer, kyckling och ris, det diggar bruttan! Medans sitter jag här, och bloggar! Det är skrämmande vilken ofantligt bortskämd sambo min karl har!!! Hon borde nästan skämmas...och det gör hon också...ibland!

Idag var vi som sagt hos vännen Elvira med knådde, det var trevligt & gott. Åh vilka goda kakor hon hade köpt! Tur att jag inte införde kakförbud när jag bestämde mig för att sluta med godis! Sedan när jag och tjoppan kom hem hade den älskade karln i huset satt upp grinden till trappen....det blev jättebra.


(Ha ha ha, vår lilla prinsess-fånge!!! GULLUNGE!!!)

Känns mycket bra att han satt upp den, nu när tjoppan går är hon ÖVERALLT!!! Förstår inte hur en liten "knatt" som hon kan hinna vara precis överallt! Det övergår mitt förstånd...det hjälper inte att hon är världens nyfiknaste lilla tjej som vill undersöka allt!!! Men; Nu kan inte "fången" rymma ned för trappen ialla fall!
 
Nu är det strax käk...kram på er ALLA!!!
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Anna B

Publicerad 2009-01-08 17:57:33

Grinden var ens bästa vän när de lärde sig att gå!

Flygande jakob var åratal sen jag åt...

Ha en härlig kväll!

Kram anna

Postat av: Sara

Publicerad 2009-01-08 18:36:54

Oh herregud.. Tur att jag inte har någon trapp hemma, haha!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela