Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Feber & Sterilisering!

Publicerad 2009-01-29 15:31:28 i Allmänt

Igår vid 22.00 började lillan gråta lite lätt...gick in och kikade till henne som vi alltid gör. Strök henne på ryggen och "hyschade" för att få henne att somna om. Oj, oj, oj vad varm hon var! Som en liten kamin, tog upp henne, gav henne vatten och en alvedon. Hon somnade sedan om till kl var 23.00; nästa "gråtattack"...lilla vännen! Tog upp henne, "hyschade", kramade...hon somnade om...vaknade kl 04.00 av hennes snyftningar...tog då över henne till vår säng där hon till slut somnade, vilket är ofantligt ovanligt..hon brukar i regel bara nypa oss i näsan, skratta och pillra oss i öronen! GULLUNGE!!!
     Vaknade sedan kl 06.00 av en vaken, febrig tjej med enormt snorig näsa! Då gick vi upp.

Klockan 07.30 kom älskade mamma och hämtade mig och yngsta familjemedlemen Livia, vår 6 månaders kattflicka. Mammas hankatt & vår honatt är nämligen syskon och vi hade bokat tid för sterilisering & kastrering. Tjoppan fick vara hemma med sin underbara pappa.
     Nu är jag hemma och allting gick superbra hos veterinärerna! Livia ligger trött vid kaminen, tjoppan ligger trött i min famn.


(Älskade unge. Åh vad jag tycker om DIG!!!!)

Detta är min dag, vi får hoppas att vår prinsessa är piggare imorgon. Är hon inte det blir det deffenitivt inget stan för oss!
Kramar i massor!
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Anna B

Publicerad 2009-01-29 15:58:38

Stackars lillvännen... Önskar er en feberfri natt då! varma kramar Anna

Postat av: Bokmalen

Publicerad 2009-01-29 18:20:27

Nämen, stackars lillan!!! Det är väl dålig timing!!?? Hoppas hon snabbt blir bättre, jag som har bakat så ni skulle få "gofika"... Men annars får ni komma nån annan gång. Huvudsaken att lillan får bli bra!!!

Kramen, Maria

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela