Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Det gick fort...

Publicerad 2009-01-07 22:04:56 i Allmänt

Nu är det kväll igen och vi har nyss sett "Horton". En tecknad film med "the one and only"; Jim Carrey i huvudrollen som rösten till elefanten Horton, så vad kan gå fel?!?! Den var faktiskt skoj måste jag säga...vi är lite svaga för tecknade filmer i vår familj...vuxna barn som vi är! *skratt* Nädå, vi har bara våra barnasinnen kvar, vilket jag tycker är något bra!

Vi drog både till Saran & stan idag, vi hann med allt och lite till skulle man kunna säga! Vi hann även med att kika in hos Maria & Marcus! Mycket skoj måste jag säga...nu vill vi bara att den armade ichiasen ska BORT!!! Så det håller vi tummarna för...stärkande kramar till dig Maria! =)
     Vi köpte fleece-setet till bruttan, samt mössa, grind till trappen och två större pyjamaser & mockasiner! GREAT!!!

Nu är det sängen nästa...känns heeelt underbart...den längtar jag till nu!
Kram & Go´natt på eder alla!!!
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Anna B

Publicerad 2009-01-07 22:18:52

"Hälsade" på hos Maria jag med. Men sittandes i soffan. Önskade det onda bort och en lugn kväll!

Horton har vi inte sett... Kanske något att låna...

Ha en god natt och en trevlig morgondag! kram anna

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela