Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Blodgivning

Publicerad 2009-01-22 09:12:20 i Allmänt

Igår kom vår älskade dotter på att det var superroligt att rita, vilket hon också gjorde...i min bok i vilken jag skriver om allt som rör henne...mm, fick vi ett minne av henne i den också!


(Vår "Da Vinci" är koncentrerad! *skratt*)

Då är det torsdag idag och idag ska min brors fjälla (= flickvän) komma på besök. Hon är nämligen hemma från "Götet", trist att inte brollan kunde hänga med. Han är i Rom på någon sort konferans (tror jag)...han jobbar på Lego! Tjoppan önskar sig massvis med Duplo i födelsedagspresent!!! =)

Senare idag ska jag besöka blodbussen och ge blod, något som jag inte gjort nu på ca 1½ år pga graviditet & amning. Så alla ni som kan/får, här kommer en uppmaning från mig:
"- GE BLOD! Hjälp någon som är sjuk eller skadad!!!"
     Hoppas att jag kan få någon att pallra sig till en blodbuss eller blodcentral! Det tar max 10 minuter och gör inte ett dugg ont. Sedan får man kaffe/saft, bulle, macka & frukt...är inte bara det något att göra det för?!? 30 kr får man för besväret, men man kan skänka (vilket vi alltid gör!) dessa till diverse fonder för hjärtsjuka, cancersjuka med mera!

Kram Kram
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Bokmalen

Publicerad 2009-01-22 13:01:27

Vad kul att hon börjat rita! :) Se till att hon inte gör som "Minis" gjort ett flertal gånger... Ritat på väggarna!! Hur många gånger som helst!! Ja, Kevin ritade oxå sin beskärda del men Minis var nog värst!?

Storkramen, Maria

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela