Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Tji Fick Jag!

Publicerad 2009-02-11 19:59:23 i Allmänt

Mm jag trodde faktiskt att jag mådde mycket bättre...men, här kommer bakslaget! Möjligtvis är det för att det är kväll...man brukar väl vara mer "ofärdig" (norrlänska för slut) på kvällen, när man har influensa!? Tänkte gå och lägga mig tidigt ikväll också, får vi se om det hjälper! Febern är åter tillbaka i min kropp, närmare 40! Blä!

Hoppas bara jag blir frisk tills på fredag då våra kära vänner, förhoppningsvis, kommer och hälsar på! Tjoppan är ialla fall feberfri, men hostan har inte släppt! Åh så det gör ont i mammahjärtat! =( Bara hon är frisk, då spelar det ingen roll att jag är sjuk!

Go´natt
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Anna B

Publicerad 2009-02-11 21:31:15

Önskar att du får sova gott i natt och att det vänder... Kram anna

Postat av: Bokmalen

Publicerad 2009-02-11 21:41:53

Johodu! Du får allt se till att vara frisk om vi ska komma!! Vi vill inte bli sjuka, igen. Nä, för er skull hoppas jag verkligen att du blir bra snarast!!! Hoppas du får sova inatt!

Kramen, Maria

Postat av: Ann-Louise [En bulle ur ugnen]

Publicerad 2009-02-12 15:04:38

Krya på dig! :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela