Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Superhjälte!

Publicerad 2009-02-03 21:04:27 i Allmänt

Jag har alltid vetat att jag har funnit den absolut bästa, finaste människan i hela vida världen att dela mitt liv med! Är så våldsamt kär att jag inte finner ord för det...det känns som att vi varit tillsammans i några månader och tänker man tillbaka så upptäcker man att det faktiskt är 10ÅR, alldeles snart!!! Shit, vart har åren sprungit iväg?!?
     Att jag sedan fick en "superhjälte" till karl, är verkligen inte fy skam! *skratt*


(Vem kunde ana att jag skulle få en alldeles egen spindel-man?!? *asg*)

Sitter nu här och fick ett sådant alldeles "supersug" efter min älskade sambo, som såklart jobbar eftermiddag! Typiskt att man alltid får sina "sambo-sug-attacker" just när han har de nedrans eftermiddagsveckorna!!! Jaja, imorgon får vi myyyysa! =) 

Om tjoppan är frisk till helgen, det ser ut som att hon är påväg mot friskheten nu, funderar vi på att åka till slalombacken. Där finns det en pulkabacke i vilken vi hade tänkt åka pulka i. Tjoppan "diggar" verkligen att åka pulka så vi hoppas på att det blir av. Utedagar blir det ialla fall, eftersom vi "tappade" några sådana dagar då tjoppis var sjuk!

PÖSS
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Anna B

Publicerad 2009-02-04 07:18:05

Det är väl då suget är som störst...när man inte är upp i varandra jämt! Ha det gott! kram anna

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela