Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Soliga Dag

Publicerad 2009-02-28 20:30:24 i Allmänt

Idag har det verkligen varit en utedag. Den började med att vi packade på oss massa kläder och satte tjoppan i pulkan och gick ner till min pappa. Sedan gick vi upp till storebror tillsammans med pappa & lillebror. Där satt vi sedan en stund och "filosoferade". Sedan gick vi med storebror, hans yngsta och hans fru en timmes prommis! Mycket härligt vill jag lova. Strålande sol -5 & hur härligt som helst...att det sedan blåste lite grann gjorde mindre!


(Vårt älskade utebarn fick verkligen vara i sin rätta miljö idag!)

När vi sedan kom hem blev vi bjudna (läs att sambon bjöd in oss) till mina kära svärisar på middag! Mycket mumsigt; ris & kyckling!
     Tjoppan var helt slut när vi åkte från dem så hon somnade i bilen, det var bara (precis som igår) att ge henne vällingen och hon somnade med den i handen. Vår älskade lilla prinsessa!!!!

Imorgon ska vi paketera kött tillsammans med Kims föräldrar. Vi har nämligen inhandlat 50kg kött!!! Köttfärs, kotletter...m.m. Sedan när vi har paketerat allt detta ska vi åka till Albin och gratta honom på 1-årsdagen!

Nä, nu är det bara slöa framför tv:n som gäller...jag gäspade ikapp med bruttan i bilen på vägen hem!
Kramen
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Anna B

Publicerad 2009-02-28 21:16:44

Visst har det varit en superduper dag!? Har myst ute i solen även vi! Ha det gott! Kram Anna

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela