Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Mysig Med Fredag!

Publicerad 2009-02-20 19:15:57 i Allmänt

Ja då var det fredagkväll igen. Åh vilket besök vi har haft idag! Mycket skoj! Först hämtade vi syrran & Ludde i stan, sedan kom Albin med sin mamma & Kim med sina föräldrar för att gratta tjoppan i efterskott...mycket trevligt! =)
     Syrran & Ludde stannade till kl 15.00 sedan begav de sig till vår mamma där de ska sova till söndag ev. måndag...sedan blir det till att sova här! Mycket skoj! Det ser jag fram emot! En massa syster-surr är behövligt, efter att våra barn har gått och lagt sig förstås! =) Min käre sambo jobbar eftermiddag till veckan, så det passar kanon att vi får vara ensama och surra!

Imorgon blir det först mamma och melodikrysset sedan på ef. beger vi oss vidare in i landet för att gå på bröllop! Det blir superskoj, håll bara tummarna för att min röst håller till all sång som jag ska framföra på bröllopet!

Nu blir det tv:n tillsammans med min älskade!
Kram & ha en mysig kväll ni också!
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Tess

Publicerad 2009-02-20 20:15:03

kika gärna in min blogg är en 3 barns 27 årig mamma som berättar lite om vår tokiga vardag bra läsning om du gillar mamma eller inredningsblogg

Postat av: Bokmalen

Publicerad 2009-02-20 20:24:42

Låter som ni har en trevlig helg framför er!!

StorKramen, Maria å Marcus hälsar oxå :)

Postat av: Bokmalen

Publicerad 2009-02-21 13:34:46

Du har en utmaning hos mig!!

Kramen

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela