Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Middagsgäster!

Publicerad 2009-02-13 20:54:11 i Allmänt

Vad trevligt vi haft ikväll, sjukdom till trots! Tack kära vänner för ert sällskap det piggnade ialla fall upp mig lite grann...även fast hostan & allt snor finns kvar! Det får vi allt göra om! =)

Idag har vi, som alla andra dagar denna veckan, legat...fast....jag lyckades faktiskt dra runt på dammsugaren och få bort det allra värsta innan våra kära vänner kom hit på middag! Vill inte göra dem alldeles förskräckt för våra husdjur dammråttorna! ;)


(Våra dammråttor! *skratt*)

Imorgon blir också lugn. Jag lovade mig själv i måndags att det skulle bli just en sådan vecka, pga av tjoppans förkylning. Därav är det lugna gatan, inget spring & "flyg"!

Nu är sängen nääära, känner mig riktigt trött!
Hoppas ni haft en supertrevlig fredagkväll, det har jag haft!
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2009-02-13 22:34:15

det är tillåtet att ha ett litet kaos hemma när man är sjuk.. :0) Men jag förstår dig.

Här ska det skuras och städas även om det är en nära vän som kommer på besök.

Postat av: Bokmalen

Publicerad 2009-02-14 00:06:25

Inte såg vi då till några "dammråttor" så bra jobb hade ni gjort! Inte för att vi skulle brytt oss... Tack för inbjudan å god mat å trevligt sällskap!!

Hoppas ni kryar på er!!

Kramen, M&M

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-02-14 20:39:15

Jag har blundat för dessa råttor hela veckan, bad sambon försöka få bort dom idag medans jag och dottern var på genrepet (melodifestivalen) i Skellefteå.



Jag hoppas dagen varit fin annars.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela