Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Middag...igen

Publicerad 2009-02-27 16:36:30 i Allmänt

I söndags var det middag med min syster, ikväll blir det middag med min lillebror på hotellet/gästgiveriet! Det blir jättetrevligt, dyrt, men gott! =)
     Det kommer säkerligen att bli mycket skoj! Även denna gång är min älskade storebror & hans familj med...

Idag har vi varit ute heeela dagen (nästan)! Vi började med att vara ute och busa i snön, sedan begav vi oss till Edvin och hans mamma, och sedan fick jag besök av min älskade barndomskompis från Sth och vi tog en liten prommis! Det var ofantligt skoj!!! Trist att hon bara stannar tills på söndag...nåja, man få vara nöjd med att vi får träffas överhuvudtaget!


(Snö är "mumma"!!! *skratt*)

Nä, nu ska jag förbereda mig för kvällens middag!
Kramen & Trevlig Kväll!
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela