Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Måndag...

Publicerad 2009-02-02 19:27:03 i Allmänt

Tjoppan har faktiskt varit feberfri idag, så hon fick sova ute för första gången på fyra dagar...oj, så hon sover bra ute! Hon sov hela 3 timmar!!! Mycket bra! =)
     Idag har vi även haft besök av Troy och hans familj, det var skoj! Fick man surra av sig lite, det är alltid behövligt för en "pratkvarn" som mig! ;)

Ikväll fick vi middag av Kim och hans familj! WooHoo säger vi om detta! Tack så mycket för det! Det var kalasgott & jätteskoj att få träffas, nu när det är så sällan. När Johanna var mammaledig sågs vi typ 3 gånger i veckan, nu när hon har börjat jobba blir det förståss mindre....tyvärr...men, helt förståeligt!

Nu väntar en kväll i tv-soffan för min del...sambosen jobbar eftermiddag den här veckan, så det blir ensamt i den...nu efter 19.30 då tjoppan gått i säng.

Kram & Go´natt på er!
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Bokmalen

Publicerad 2009-02-02 22:35:56

Hoppas du hade det bra ikväll!!?? Marcus jobbar dag så jag har sällskap på kvällarna, det känns bra. Jag upplever det som tråkigare när han jobbar kväll för då blir jag ensam längre... För jag har ju lyxen att få somna om när han far till jobbet! :)

Kramen, Maria

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela