Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Lilla Tjoppan!

Publicerad 2009-02-09 11:53:29 i Allmänt

Nu härjar febern i vårt hem igen...lilla skruttan! Endast 1½ grad feber, men ändå! =( Tror att det är lite kombination av förkylning och att en tand håller på att spricka fram...vi får se! Hoppas den kommer upp snabbt så att hon slipper sin feber! Nu ligger hon hur som haver och sover...hoppas hon sover länge, det behöver hon!

Strax fyller bäbisen (som inte är en bäbis längre) ETT ÅR!!! Jag förstår inte vart tiden har försvunnit!?! Helt otroligt är det ialla fall. Vi ska få massa besök, vilket känns jättekul! Bara tjoppan har piggnat på sig då så att hon har ork med lek & stoj!


(Endast 2 timmar gammal!)

Idag blir det att bara vara inne, för att kurera tjoppan! Jag funderar på att ta det VÄLDIGT lungt denna veckan så att hon verkligen håller sig frisk! En riktig innevecka med andra ord. Något som säkerligen kommer att tära på både den arma modern & hennes dotter, pga att vi är riktiga utemänniskor bägge två!
     Till på köpet är det strålande sol & 13 minusgrader ute idag; mycket härligt med andra ord!!! Jaja, vi hoppas på att vädret håller i sig, så att vi kan gå ut i det när bruttan är frisk!

Kram & ha en underbar måndag! Det ska vi ha.
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Bokmalen

Publicerad 2009-02-09 13:52:56

Vi tog en prommis ner till älven å fotade lite idag. Kallt var det men skönt. Nu blir det till att ligga still resten av dan för jag har riktigt ont!! :(

Inte fick vi tag i biljetter heller, jävla Ticnet!!!

Jag är skitförbannad!!!!

Hoppas lillan är pigg å att jag oxå är det så vi kan komma förbi!!!

Ta hand om er!!

Kramen

Postat av: Anna B

Publicerad 2009-02-09 19:05:48

Brrr här är det just nu minus 24 grader...måste ändå ut och skotta bort de 15 cm tjocka snötäcke som kommit under natten och dagen! Men då håller man värmen! Kram anna

Postat av: fiviva

Publicerad 2009-02-12 13:24:24

Gu vad vacker hon var som nyfödd.. så rund och go..

Tittar in av en slump.. hej hej :0)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela