Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

"Låt Oss Dansa"

Publicerad 2009-02-06 21:39:24 i Allmänt

Jupp då har man faktiskt sett detta "Let´s Dance" igen! Ovanligt att vi ser en serie. Är fortfarande lika imponerad av Magnus Samuelsson!
     När jag, sambon, mor, hennes karl, far och syster med familj var på Gotland förra sommaren såg vi faktiskt honom på båten över till ön. Jag säger bara det! Mannen är ENORM!!! Herregud!! Hans överarm är lika grov som hela mig!! SHIT är det enda jag säger!

Kvällen blev som väntat lugn. "Fader Abraham" kom hit och sa hej och såg lite tv med oss. Nu är det alldeles strax sängen, känner att jag längtar enormt mycket efter att få krypa ned tillsammans med sambon! Eftersom det varit hans eftermiddagsvecka i veckan har man nämligen fått gått och lagt sig i en tom säng hela veckan.

Go´natt på er!
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela