Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

"På Kurs Med Kurt"

Publicerad 2009-02-06 12:29:01 i Allmänt

Ok, hon heter inte Kurt utan Ingrid...men, idag är jag ialla fall på kurs. Min käre sambo blev dock tvungen att avbryta mig i mitt kursande, pga att han ska besikta bilen. Så nu är jag hemma på en snabbvisit från kursen och tar hand om tjoppan. Men jag åker tillbaka direkt sambon återkommer från stan.

Ja jag säger då det, jag som skottade 2½ gånger igår. Det var bara att starta om på nytt i morse när jag skulle iväg på kursen, för där, på backen låg det 1dm snö till! *Woohoo*
"- Heeej mitt vinterland, nu är jag här!!" =)

Ikväll blir det säkerligen väldigt lugnt. Eftersom jag for på mitt kursande redan kl 08.30 var sambosen tvungen att gå upp och ta hand om vår älskade dotter. Stackarn, han gick och la sig 02.30 (pga eftermiddagsskift) så han såg inte superpigg ut direkt!

Vi hörs helt enkelt!
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Bokmalen

Publicerad 2009-02-06 13:39:24

Hoppas att ni får vila nu då, speciellt sambon!!! Kramen, Maria

Postat av: Anna B

Publicerad 2009-02-06 20:46:21

Snön föll och föll och föll. Maken hade tur att kunna åka hem för att skotta idag... Men jag hann med några spadtag jag med! Önskar dig en trevlig fredagkväll! kram anna

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela