Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

HOPPSAN!!!

Publicerad 2009-02-25 20:16:52 i Allmänt

Oj då...jag som alltid brukar lyckas "peta ihop" minst ett inlägg per dag glömde visst av mig igår...detta är kanske inte så konstigt då min syster och hennes son varit här! Det har varit sååå ofantligt mysigt...men lika underbart mysigt som det är, lika bedrövligt tråkigt är det vareviga gång de åker hem! =( Jag vill verkligen inte att de ska bo så långt bort från mig som de gör. Åh, vad jag saknar min älskade gudson!!! Ikväll kl 19.40 gick deras plan hem igen...100 mil från mig! =(

Vi har verkligen tagit tillvara på de underbara dagarna vi haft! Sol & härligt väder har det varit nästan varje dag. Så ute har vi varit mycket! Åkt pulka, skottat, byggt en snökoja och bara myyyst! =) Våra underbara gullungar provade även på att åka snöskyffel! Det var skoj tyckte bägge barnen!



(Våra underbara utebarn!)

Tjoppan var supertrött ikväll och "slocknade" direkt vi badat klart & vällingen var slut. Så nu sitter jag här; Alena. Jag hade liksom vänjt mig vid att ha min syster och min älskade gudson här, liv och rörelse! Nu är det tyst...väldigt tyst...sambon jobbar eftermiddag i veckan. Jaja, man vänjer sig vid det också.

Igår när barnen lagt sig, tog jag & min syster fram ett gott rött vin samt ost & kex och surrade tills kl var 03.00!! Behöver jag säga att jag var ENORMT trött när tjoppan vaknade 05.30??!? (Är huvudet dumt, får kroppen lida *skratt*) Min älskade, underbare sambo (som jobbar ef, och kommer hem kl 02.00) tar då med sig tjoppan upp och roar henne tills kl är 07.30...då tog jag vid...kändes skönt att få sova liiiite längre ialla fall! Min sambo är bäst!!! =) LÖÖÖV HIM!!!

Nä, efter bara ca 4 timmars sömn natten till idag är det verkligen sängen som väntar på mig!
Hoppas ni har det BÄST!
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Anna B

Publicerad 2009-02-25 21:04:41

Här sitter jag och verkligen njuter av kvällen! Av att ha hunnit en hel del och dessutom färgat håret!

Hoppas att du får en god natts sömn! Kram Anna

Postat av: Bokmalen

Publicerad 2009-02-25 21:08:26

Marcus jobbar oxå eftermiddag i veckan. Hoppas du får sova gott inatt!

Kramen, Maria

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela