Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

"GW"

Publicerad 2009-02-19 17:47:22 i Allmänt

Nu tycker jag att ni är så inne i mitt Ghost Wisperer att jag inte ens behöver skriva ut hela namnet; GW fungerar väl lika bra!?!? Ni vet ju att jag är ett GW-freak!!!
     Nu taggar vi järnet för ikväll & hoppas vid GUD (även om jag inte är speciellt troende) att Jim/Sam väljer Melinda...vilket jag näst intill vet...pga att jag var tvungen att "tjuvkika" på CBS:s hemsida! *tihi* Jamen, mina nerver fixar inte att Melinda blir sårad igen!!! ;) Jo, jag vet att det är en serie som inte är på riktigt...även om man kanske inte tror det! *ha ha ha* Min käre sambo ska inte behöva ta hand om två "grin-ollar" ikväll! *skratt*

Nä, nu ska jag gå och ta hand om en grinig tjoppa som fått två sprutor idag mot "jag-vet-inte-allt"! Sedan blir det tv-soffan resterande del av kvällen! Visst "joinar" ni mig i soffan?!?

Kramen
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Bokmalen

Publicerad 2009-02-19 19:12:06

Det är bra att du påminner mig. Jag ska se det oxå, fast marcus pratade om nån hockeymatch... Ja, vi får se hur det blir!??

Kramen, Maria

Postat av: Anna B

Publicerad 2009-02-19 20:21:30

Hoppas på en mysig kväll! Kram Anna

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela