Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

DRIVOR!

Publicerad 2009-02-08 17:18:22 i Allmänt

Herregud vad det snöar, jag minns inte när vi hade såhär mycket snö sist! Helt fantastiskt...ok, jag måste väl börja erkänna att skotta två-tre gånger per dag kanske inte är suuuuperskoj, det kändes kanske bättre när det var en-två gång i veckan! Nåväl...bara snön ligger kvar tills Ludde kommer hem, då är jag nöjd! För jag vill verkligen att han och tjoppan ska kunna åka pulka!!!


(Min ÄLSKADE sambo kämpar för att få undan snön...)

Idag har vi varit hos Troy och grattat honom på 1-års dagen. Han fyllde egentligen igår, men då hade han besök av hela tjocka släkten så då bestämde vi att idag var bättre! Gott fika fick vi idag också!

Nu väntar tv-soffan!
Hoppas ni haft en toppendag ni med!

Over And Out

Kommentarer

Postat av: Bokmalen

Publicerad 2009-02-08 18:59:13

Vilken härlig snöbild!! Känner att det är sådana här gånger som det är skönt att inte bo i hus... Fast samtidigt så längtar vi ju efter "det perfekta huset". Tids nog så hittar vi väl det!???

Ang. lördag så tackar vi för inbjudan å säger som så att vi får avvakta å se hur det känns i min rygg. I helgen har det inte varit bra alls... :(

Det känns inge kul...

Men det är härligt med all snö!! Det blir ju så vackert ute!!

Kramen, Maria

Postat av: Anna B

Publicerad 2009-02-08 19:09:28

Det ser verkligen ut som hemma hos oss. Visst är det magiskt?! ATt det kan komma hur mycket som helst ovanifrån! Kram Anna

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela