Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

"Det här är bara början än..."

Publicerad 2009-02-07 12:42:47 i Allmänt

Ja, det verkar faktiskt som om snön har bestämt sig för att stanna...det snöar även idag! -15 grader & blås...då blir det kallt. Nä, blåsningen hade kunnat få vara...jag fixar kyla, men blås? Näää, då längtar jag till när vi var i Thailand, där blåste det då icket!!! Där var det 35+ & soool! =)


(Helt Underbart!)

Har precis varit uppe hos mor och löst melodikrysset, det gick galant! Trist var bara att lilla mammsen var sjuk! =( Hoppas hon piggar på sig snabbt!
     Senare idag, när tjoppan vaknat ska vi gå till Edvin och gratta honom på födelsedagen! Det blir skoj...ja, han fyller egentligen 1 år imorgon, men vi tar det idag så får han umgås med "tjocka släkten" imorgon.

Idag finns bara de planerna, får se vad dagen mer har att erbjuda!
Ha en supertrevlig lördag!

Over And Out

Kommentarer

Postat av: Anna B

Publicerad 2009-02-07 15:59:38

Det låter som en härlig lördag för er! Hoppas att lördagkvällen blir skön och helst utan blåst... Kram anna

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela