Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Borta...

Publicerad 2009-02-26 20:35:55 i Allmänt

Japp, idag har vi varit borta heeela långa dagen! Jag och tjoppan steg upp strax innan 06.00, käkade frukost, och begav oss sedan vid 08.00 till min älskade svägerska. Där befann vi oss hela dagen...tills kl var 15.20 då "pallrade" vi oss äntligen hem! ;)  *skratt*
     När vi sedan hade ätit middag ringde Saran och bjöd hem oss på fika och det tackar man såklart inte nej till...det är alltid skoj att få träffa Leoni (ja, även hennes familj såklart!) =) Tjoppan höll sig vaken tills vi kom hem otroligt nog. Vi kom hem vid 20.00! Behöver jag skriva att hon slocknade direkt hon ätit upp sin välling?!?


(Min älskade unge, åh vad jag ÄLSKAR dig!!!)

Satt mig för att se GW (ni vet; ghost wisperer) och vad händer?!? Ett gammal avsnitt!!! VAAAAAD??? Nu får ni faktiskt skärpa er TV400!!! För två veckor sedan var det inget alls, sedan förra veckan var det endast ETT avsnitt och ikväll är det faktiskt två avsnitt MEN det första är ett gammalt avsnitt!
     Hoppas verkligen att det andra avsnittet ikväll är nytt! Knepigt är att på informationen om programet står det som om att det är nya avsnitt...hmm, jag hoppas verkligen det blir ett nytt ialla fall!! Håll era tummar!!! =)

Nåja, jag sätter mig och kikar in detta avsnittet ändå...jag menar; det är trots allt ändå Ghost Wisperer! ;)
Kraaaaamen
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela