Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!

Publicerad 2009-02-05 20:13:01 i Allmänt

Vad är det som händer på TV400?!?!? Har de tagit narkotika eller är de stupfulla?!? De sänder inte Ghost Wisperer ikväll, utan något som heter 24! I just; 24 TIMMAR!!!! Vaaaaaaaaaaaaaaad?!?!?!!

Happ, där stupade hela min kväll, två timmar Ghost Wisperer bara försvann...BUHU! Vad ska jag göra nu?!? Kan inte gå i säng kl 20.00 på kvällen...hmmm...

Kan väl berätta att jag ska på kurs med mina älskade arbetskollegor imorgon! Blir skoj, sedan lite mer "kirr" i kassan också! =) Hela långa dagen blir det. Från 08.30-16.00...spännande! Hoppas nu bara att det är en bra kurs!

Nä, nu blir det att fördriva tiden med något som jag inte alls vet vad det är!
 
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2009-02-06 08:37:22

Tjo ho! Ja du det blev likadant för mig... jag hade planerat en helkväll framför tv... och precis 20.00 och med spänningen på topp... vad är det jag ser när jag slår på tv, nje tror inte det är sant.Dom har flyttat på GW. Jag hade ju till och med förvarnat min stackars karl att han inte fick se något annat den kvällen... iofs blev han GLAD.



Miss you



Massor av Kramar

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela