Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

BESÖK!

Publicerad 2009-02-22 20:45:10 i Allmänt

Idag har vi verkligen haft massor av besök! Först kom min pappa, sedan Kim & hans mamma, mina två farbröder med familjer och slutligen min älskade syster, Ludde & min kära mamma! Vi kommer ha systeryster & Ludde här tills onsdagkväll då de åker hem...*buhu*...måste folk flytta?!? BLÄÄÄ! Jaja, vi får väl se det positivt; vi har boplats när vi är i Göteborg, det är inte fy skam inte!

Så dagen var fylld av besök och avslutades med en supermysig middag med mamma & karl, pappa, syster & Ludde samt min älskade storebror och hans två döttrar....en mycket god & trevlig middag!

Nu är det tv-soffan med syster & sambo som gäller!
Kramen
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Anna B

Publicerad 2009-02-22 20:55:13

Det är alltid jobbigt att skiljas! Men det är tur att det finns kommunikation... Ha det gott i soffmyset! kram Anna

Postat av: Bokmalen

Publicerad 2009-02-22 21:47:38

Ja, passa på att mysa nu å umgås allt ni kan!! Ta tillvara på tiden ni har nu...

StorKramen, M&M

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela