Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

2½ Gånger!

Publicerad 2009-02-05 19:58:02 i Allmänt

Nu har jag skottat vår gård 2½ gånger på en och samma dag...och det gick hur bra som helst! Nu sitter ni och undrar:
"- Varför i hela fridens dagar skottar man gården så många gånger, varför inte bara skotta den 1! gång?!?"
Jo, för att om jag hade väntat tills ALL snö hade kommit ner hade jag inte kunnat öppna dörren och kommit ut till snön, som förmodligen hade nått mig ändå upp till naveln!!! Så därför gjorde jag det 2½ gång. Gi och med att det var pudersnö var det bara härligt att få vara ute och mysa i den!

Ikväll åt mamma med oss! Älskade mamma, åh vad jag tycker om henne! Hon är bäst! Hon var lite hängig, påväg att bli förkyld tror jag...men, jag hoppas såklart att hon håller sig frisk!

Ghost Wisperer är ikväll, det missar ni väl inte?!? Ååååh, då får jag sitta och snyfta och mysa med mig själv, detta är den enda serien jag ser.
     Hade jag varit lesbisk hade jag fasiken i mig åkt över till U.S.A och friat till Jennifer Love Hewitt! Fasiken vicken gullig människa det är...hon är nog den sötaste tjej jag sett (förutom tjoppan då som ÄR sötast!!!). Nåja, där tar mitt "lesbianande" slut. (hmm, säger man så?!? *skratt*)


(Visst måste man väl som tjej få tycka att hon är söt?!?)

Hoppas ni får en dunderkväll! NU håller vi tummarna för att snön som föll idag får ligga kvar, så att min systerson som kikar upp i mitten av februari får ta del av den!!!

Kraaaaaaam
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Anna B

Publicerad 2009-02-05 21:39:10

Vi var ute för en timme sen och skottade efter ett evigt skottande sedan vi kom från jobbet...nu hade det kommit ännu en decimeter... Kram anna

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela