Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

20.00 *pip*

Publicerad 2009-02-11 12:01:37 i Allmänt

Satt mig igårkväll för att "bläddra" runt bland tv-kanalerna...och vad händer!?? 20.00, då sover jag! Kl 20.15 bestämde jag mig för att krypa ner i sängen. Tror att jag somnade vid 20.30! Mycket behövligt! När kl ringde för sambon kl 05.20 imorse frågade han mig om jag ville att han skulle stanna hemma idag. Svarade att, om jag inte ringde hem dig igår, när jag hade 40 graders feber + kräktes, då behöver du nog inte vara hemma idag! Åk du iväg och tjäna pengar åt oss ;) *skratt*

 
(5 timmar innan tjoppan föddes)
(Kände mig ungefär såhär knäckt igår...nåja, kanske inte...)

Sitter nu här och känner mig väldigt nedslagen, fast jag ska säga att det känns bättre...nu är febern "bara" nere på 38,5...halsen är dock en annan historia! Är så torr i den så det gör ont när jag hostar! Men, men...det finns de som har det betydligt värre! Kram på er!

Idag, liksom de andra dagarna den här veckan blir inomhus, utom när tjoppan ska sova. Lite frisk luft måste hon få...även om hennes mamma är sjuk och inte kan vara ute!
     Jag blir lite ledsen när jag tittar ut och ser att det är strålande sol, snö, -15 och heeeeelt UNDERBART!!! Och jag kan inte vara ute i det! *blääääääääääääää* Hoppas att det håller i sig tills vi är friska och pigga nog att gå ut i det underbara vädret!

Hoppas att ni mår bättre än mig!
Kramen
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Bokmalen

Publicerad 2009-02-11 12:13:29

Nja, vet inte det jag!?? Om jag mår bättre än dig. Jag har då ingen feber! Inte ont i halsen å om jag tar smärtstillande så har jag inte lika ont som annars...

Hoppas verkligen att du kryar på dig!!!!

Stor Kram, Maria

Postat av: Mamma Melissa

Publicerad 2009-02-11 16:47:03

Stackarn, få saker gör en så liten som en riktig influensa! Usch, hoppas du blir ordentligt ompysslad och får massa Tjoppan mys;.)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela