Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

1ÅR!

Publicerad 2009-02-16 21:31:43 i Allmänt

Hela ett år idag! Satt och tänkte tillbaka på hur det var för prick ett år sedan. Bruttan & jag låg då inne i vår 2-sal på BB tillsammans med en Albin & hans mamma. Tjoppan skrek så förskräckligt att hon väckte Albin och då började även han att gråta! Oj, oj, oj vad de SKREK!!! Jag & denne Albins mamma var så fruktansvärt trötta att tillslut var det enda vi orkade göra att skratta...för det var helt absurt!

Tjoppan hade som sagt kolik de första 6 månaderna, det är sjukt vad man glömmer sådant fort! Vi får ännu höra hur ofantligt imponerade folk var av oss då, pga att vi var så lugna, trots att tjoppan bara skrek & skrek! Men, då var man upp i detta skrik dagarna i ända...man blev van det...det hjälpte ändå inte att stressa upp och bryta ihop. Det var bara att lugnt gå vidare och "hyscha" & bära!
     Jag tycker att det är mycket jobbigare att höra tjoppan skrika idag, pga att hon nästan aldrig gör det nu för tiden...jo, när hon är hungrig eller trött...men, vem är inte grinig då?!?

Nåväl...denna dagen har gått galant! Oj vad firad vår lilla prinsessa har blivit! Åh så fina saker hon har fått, och än är hon inte firad klart! Imorgon kommer kompis Ingela, bäbisen i magen & Daniel, sedan på fredag kommer Albin & hans familj och Kim & hans familj, det kommer att bli så skoj att träffa alla!!!
     Bruttan hade sitt kort i tidningen idag också...vi hade skickat in och grattat henne på 1-års dagen! Sååå SÖT!!!


(Vår gullunge i tidningen idag!)

Nä, nu väntar sängen, jag är helt slut!!!
Kraaaaaaaaaaaaaaamen
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Anna B

Publicerad 2009-02-17 06:18:35

Grattis! Så fin bild ni hade valt! Kolik... oj det måste verkligen tärt på er. Har inte haft kolikbarn bara otröstliga och det räcker om man får välja... Det får man inte... I know. Önskar dig en härlig tisdag! Kram Anna

Postat av: Bokmalen

Publicerad 2009-02-17 08:34:59

Vilken tid kommer ni till stan på onsdag?? Ni kan komma förbi å äta lite semlor om ni vill. Marcus jobbar till 15 så kommer ni tidigare så får ni bara träffa mig. Det är helt upp till er, jag är hemma!

Sötaste tjejen!! Missade bilden i tidningen då vi inte har nån tidning hemma!

Kramen, Maria

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-02-17 12:26:36

Grattis i efterskott! Vilken underbart söt bild :)

Här bakas det för fullt, in i sista sekund...



Kram!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela