Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Underbart Härligt...

Publicerad 2009-12-11 14:53:03 i Allmänt

...känns det att det alldeles, alldeles strax är helg. Tjoppan har legat i sin säng i sitt rum heeela långa veckan och jag måste säga att hon har gjort det kalas! Jätteduktig har hon varit. Känns väldigt skönt att det gick/går så bra.

Idag har vi haft luciatåg för hela slanten; ÅH så härliga & duktiga elever vi har på skolan! Så lite träning av luciatåget som vi har haft i år har vi aldrig haft, men det gick verkligen jättebra!

Igår var vi i lärarförbundets styrelse på "mord till bords". En trerätters middag med en pjäs rullande runt omkring oss, en mordgåta skulle lösas. Vi lyckades lösa den ganska kvick, men sedan tyckte vi att lösningen verkade alldeles för enkel vilket gjorde att vi bytte teori. Slutligen fick vi reda på hur fallet låg till och det var precis så vi hade tänkt från början! De enkla kan ibland få vara enkelt.
     Det var hur som helst suuuper trevligt & mycket god mat!

Ikväll blir det lugna gatan. Sambon ska på julbord och jag är "as-trött". Men, imorgon är det skojigheter på G! Vi ska nämligen in till stan till kära vänner och ha glöggkväll. Japp, jag vet; hur skoj låter inte det?! Det kommer att bli mycket trevligt!

Nä, nu ska jag återgå till att bara vara!
Ha en härlig kväll tillsammans!
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela