Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

SJUKT! =(

Publicerad 2009-12-25 20:11:19 i Allmänt

Bläääääääääää, åh så jag tycker synd om tjoppan! Efter att hon hade sovit i dag var hon kokhet. =( 38,9 graders feber och världens hemskaste hosta! Inte vill hon dricka sin hostmedicin heller, den spottas ut under grin. Som ni förstår blev det inte alls någon middag som det var planerat. Det blev/blir en hemmakväll med en sjuk liten tjoppa istället. Älskade gullunge, barn ska få vara friska...det bara är så!!!!

Håller mina tummar stenhårt för att det ska gå över så fort som det bara är möjligt!!! Hon som hade fått ett par skridskor som hon skulle få prova imorgon, det blir inte heller av. Nåja, huvudsaken hon blir frisk!

Håller era tummar & ha en mysig kväll.
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Bokmalen

Publicerad 2009-12-25 20:24:56

Vi har det myspys hemma med eld i öppna spisen. Hoppas att lillan slipper va sjuk nå länge, hoppas hon kryar på sig fort!!!

StorKramen, Maria

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela