Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

"Pictures"

Publicerad 2009-12-01 19:39:57 i Allmänt

Jag lovade bilder, så här kommer de. Som tidigare nämt är det från när jag, far & kära tjoppan var och högg oss en gran i söndags. Klockan var före åtta då vi tog på oss våra vinterkläder och begav oss ut på promenad ut i skogen! Friskt & kallt luft, ingen människa syntes till...nä, för det är väl ingen som är så tokig att den är ute före åtta en söndagmorgon?! ;) *skratt*
     Hur som helst hittade vi vår gran & begav oss sedan hemmåt med den. En underbar & uppfriskande promenad var det ialla fall! =) Tjoppan tyckte det var skitskoj också.


(Vår älskade tjoppa, oj vad hon "kånkade" & drog!)


(Slutligen tyckte hon att det var lindrigare att åka i skrindan istället!)

Söndag var helt enkelt en helt underbar dag med andra ord!

Idag var verkligen också det en helt fantastiskt dag, jag var tvungen att ta kort på de snötyngda träden...känns härligt att snön ligger på backen och lyser upp!!! Månen var även den helt spektakulär i morse!!! Tänk att så lite kan göra såååå mycket! =)


(SNÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!!!!!!!)

Nä, nu ska jag träna inför vårt kommande "dressyrprov" på torsdag. Ska bli spännande att se om man kommer ihåg, för jag har faktiskt ridigt detta förr. Det återstår att se på torsdag!

MORS!
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Anna G

Publicerad 2009-12-02 20:52:26

Visst är det underbart detta puder!

Här sitter jag är riktigt slut efter en dag i Umeå! Men det gick ju toppen bra!

Önskar dig lycka till i morgon!

kram Anna

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela